Nu så

Ja nu har jag tagit mig i kragen och gått med inrådan av min läkare till en kurator.
Har problem med mörkret, väldigt trött vissa dar och ett väldigt humör som kommer på två sekunder.
Fick lite tips och råd.

Idag har mina kära kusin barn o kusin vart här jätte mysigt. De lekte järnet med Vincent. Så kul :)



Mycket fotboll såklart.Hihi

Just nu ligger lille man och sover. Jag har hoppat i mys kläder av med smink och linser och ner i soffan käkar lant chips och dricker ett glas rött.
Saknar redan mannen som är på väg med bowlingen till arvika kommer inte hem förrens sen i morgon kväll.

Nu ropar vinet på mig ;)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0