Inte bra

Vaknade i natt vid 01:00 med en hemsk magknip, somnar om en timme.
Panik till toa och när jag sitter där blir jag jätte snurrig, skakar . Kviknar till på golvet med ont som f.n i huvet och att Dennis står i dörr öppningen.
Har troligtsvis fått ett blodtycksfall trillat framåt i elementet och slagit i huvet. Mår ok lätt skakis fortfarande, ont som den i huvudet. Kan äta som jag ska, orkar nätt och jämt lyfta Vincent.
Som tur är Dennis hemma.
Kan ni fatta att jag ens övervägde att jobba i dag, men nej gjorde det inte väl är väl det.

Vilat lite mer i dag.
Får snart packa lite för avfärd mot mannens familj i morgon.

Nej vila lite till hörs senare ..

Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0