Effektiv

Jo då i dag då jäklar.

I går kväll hittade jag ett ord med stolar på en sida på Facebook, så vid tio i dag vart vi i väldsmetropolen Långås och köpte det.
Är såå nöjd, vitt och allt lite små slitet i färgen men det är rätt snyggt.
Nej vi fick inte in det i vår bil, mannen tog med jobb bilen :)
Fick lite hjälp av mamma å pappa att bära upp, sen jäklar kom all min energi.
Får se om jag kommer i håg allt :-)

*Dammsuga och torka golvet i köket
*Torka rent stolar o bordet
*Slängde ihop en köttfärslimpa med brunsås.
*Tvättat en maskin tvätt
*Fixa även sex kycklingfiler med vitlök och ädelost sås.
*Sorterat papper = väldigt mkt typ en halv sopsäck, allt åkte in i jobb bilen, även granen så blir tippen för mannen i morgon.
*Gammalt glas , kartonger efter vår flytt för typ 2år sen hihihi.

Vi tre va jag en slagen hjälte o vilade i soffan :) Visst gjorde jag inte allt själv . Ska inte ta åt mig all ära.
Jag får passa på när andan faller in och energin finns . Tappar den i rännstenen i bland lite svårt att hitta den i bland ...

Nu är det mys med mannen i soffan :)

Kram alla goa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0