IBS

Usch vad jag hatar att ha IBS (irritable bowel syndrome).

Har inte vart så här kass i magen sen ett år tillbax.
Ja vet att på mig går det i skov. Blir värre om jag stressar mm. Jag mår bra annars så fattar inte varför jag inte får behålla maten. Vart kass sen en vecka tillbaka.

I morgon ska vi till ven. Hoppas på fint väder :). En tanke ja hade va hoppas det finns många toaletter ;) ..
Eller kan jag leva på vatten ;)

Haft funderingar på att börja med 5-2 dieten. I tanken just nu hade jag fixat faste dagarna galant. leva påvatten o 500kalorier hade ju vart skit (haha) lätt.

Värsta med detta är att jag blir sååå jäkla svag och nästan svimfärdig. Ok jäkligt lätt irriterad med. Ja vet har man inget i kroppen orkar man ju inget.. pust....

Nu e det färdig gnällt..

Nu kolla färdigt på filmen A little bit of heaven. sen bingen. Vi ska åka 06:30 :)

puss å godnatt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0