Hmm

Äntligen fredag :)

Förr har jag gått i tankarna att skaffa mig ett 7-16 jobb.
Men efter att jobbat 9-16 hela veckan har jag nog ändrat mitt synsätt på detta. (visst denna v har vart extrem med massa utbildningar, nya kollegor mmmm) . Jag har ju vart helt slut varje kväll när jag kommit hem. Knappt orkat laga kvälls mat eller för den delen va trevlig mot mannen och inte somna innan kl slagit 20.
Att inte få en ända dag med en lugn fm.
Kan nog ända gilla att jobba kväll men helgerna kommer jag nog aldrig bli vän med ;)

Vart och hanlade vid halv 6 nu i kväll. Har nog aldrig sett så mycket folk och många bilar. Märks att alla fått lönen i dag. Det kan jag säga sågs på väldigt många vagnar knö fulla.
Då slog tanken mig. Har de ingen mat hemma alls eller? Rensat hela skafferiet och börjat äta havre grynsgröt varje mål senaste 3 dagarna.
Sen bara hur i hela friden ska all mat få plats i kyl, frys och skafferi? fast allt vart tomt.
Har aldrig handlat så mycket att Willys vagnen vart kupad.
Ja sicket Ilandsproblem jag oroar mig för efter en tur i mat affären Haha.

Trevlig kväll alla :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0