Sköna maj.

Ja det kan man ju tolka på olika sätt vem du nu är.

De flesta med mig va glada över det fina vädret.

Även Patric min bror. Tills det värsta hände.

Hade fikat på mina föräldrars altan. Han skulle till vår andra bror för att de skulle ut och åka bräda.
5min efter han åkt ringer han mig. 14.50.
Jag har trillat med longboarden ni måste hjälpa mig nu!!!!! Hade kommit nedan för backen . Tar ca 3 min och springa.
Mamma sprang ner, jag tog bilen. pappa passa lilleman.
Väl framme så visade det sig att höger axel har hoppat ur led, höger knäskrubb sår lika så höger underarm och vänster hand.
När vi väl fått in han i bilen hem igen hämtade pappa så åkte de till akuten i varberg.

Väl inne las såren om,1:a röntgen gjord (axel ur led) , ge massa smärtstillande drog axlen tillrätta, 2:a röntgen gjors visade att de såg bra ut. Efter en stundsväntan fick de åka hem.
De va hemma igen vid 19 tiden.
Han mår bra men han känner sig handikappad. Armen ska vara i mitella i 1 vecka sen ev tillbax och röntga igen.



Jag och patric på middag i fjällen.

Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0