Mumma

Patric mår bättre och såren det bättre men inget vackra.

I går var jag, Vincent och mamma i Ängelholm och kollade på min kusin Fannys dansuppvisning.
Precis när vi satt oss kommer en "vaktmästare" fram och frågar om vi inte har hörselkåpor till Vincent vissa låtar är lite mycket bas i sa han.
jag- mm nej det har vi inte. men det ordnar sig nog.
Tänker -han har vart på ett par bowlingmatcher = högljudt

När allt väl började satt Vincent och stirrade nöjt och rå diggade till musiken och att de dansde va ju toppen :) Jag och mamma skrattade åt han så vi grät. Tur vi satt längst bak. HAHA
Tjejerna och killarna var såååå duktiga. Tänk om man hade kunnat dansa modern dans.

Måste åka dit nästa år då det är jubileumshow.

I dag har inte mycket hänt Dennis har vart seg = bakis . Hade möte med bowlingen i går och det både pizza och öl.

Låg och vilade någon timme då huvudväken kom som ett brev på posten, så är det när man glömmer sina vänner i skåpet.
Ja har ju mina kära kompisar Folacin och Bephan (folsyra och B12) som jag lätt glömmer. måste komma på ett bättre system så jag inte glömmer dem.
Typ sätta de jämte mina linser som jag använder varje dag. Hm ja så får jag nog göra .

Härligt när man känner sig lite smart . Haha

Värken försvann efter 5 tim sen att Vincent somnade vid 20:50 säger man inte nej tack till :) Han brukar somna runt 21- 22.

Nu ska jag se så inte mannen ätit upp chokladen. Marabou Black. med saltlakrits ... Mumma synd att det bara är på besök i butiken.




Nu packa lite ska till stugan i morn och kolla lägen spika, hammra och måla, sen grilla med :)

Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0