2 timmar

I dag har Dennis med de flesta vart ledig. Förmiddagen spenderade han i halmstads bowlinghall där han spelade silverklotet en tävling där varje snittbästa i varje klubb får anmäla sig och detta gjorde han ;)
Kom på en 4:de plats.

Jag började dagen med att sätta på en tvätt, vika den som va torr. Sen rensa lite i vår tvättstuga där det på något skumt sätt samlas saker som inte ska va där, så bort med de. Sen packades det ner lite kläder i stl,74 som lillemannen växtur.

Sen så tog jag och V en promenad med pappa min, blev en go promenix på 2 timmar trotts blåst burr. Varför tog jag inte mössa. jaja. :)

När D kom hem så satte han äntligen in V´s nya (för han) bilstol, har inte haft tid att sätta in de eller så har det regnat. Men han gillade den nu ser han bättre ut och får plats med benen.
När han pillade med bilstolen så började jag måla våra nattduksbord svarta måla andra gången i morn även V´s bokstäver. Har för länge sen köpt bokstäver till V´s namn som ska upp på han rum, hade funderingar på att göra de vita men nopp blev svarta.

I like :)

Nu är det slapp i soffan med mannen, kolla hockey . V sovre sen en 30 min tillbax.


Kändes nästa så här i dag när vi vart ute. ;)

Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0