Håller tummarna .

Ringde precis och kollade Vincents plats i förskolekön.
Han ligger så nära plat att hon inte kunde säga bu eller bä. Detta pga att fanns föräldrar som inte fått svar om deras äldre barn fått plats på skola i närheten om du nu får detta ska syskonet gå på den förskolan vi vill ha Vincent på.

Så hon skulle ta tag i detta snarast och ringa mig i nästa vecka om svar. Håller tummarna vill verkligen ha in han på denna förskolan som ligger närmast.dels för att jag gillar personalen , förskolan och konceptet, sen har jag jobbat där med :)
Enligt mig en av de bättre förskolorna i stan.


I går skänkte vi tankar till min goa farmor som skulle fyllt 91år. ...

Satt och tänkte på att måste börja fundera på Vincent 1årsdag som bara är om en månad , tiden går så fort plutten bli ett :)

Ska passa på nu och kolla runt på nätet om man kan hitta nått kul till kalaset :) Vincent ligger och vilar :)

Kramar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0