Hm

Har länge letat efter ett regnskydd i reflex frågade min kära vän till lika granne om hon visste var man kunde få tag i ett.
Jo men jag har ett hemma vänta jag hämtar de. passar perfekt till liggvagnen som vi fortfarande använder :)
Perfekt nu kan vi ut och gå på kvällen och att bilister ser oss, lite små nervös att gå på kvällen och ingen ser vagnen men bara mig i västen...

Stort tack till dig min vän räddaren i nöden :)

Uppdatering.
Mannen börjar rätta till sig och ska jobba i morn :) skönt det.... Skämde bort stackarn i går med våfflor och i dag blir det chockladpudding vad gör man inte ;)

-----------------------------

Har funderat lite när jag var ute och gick en runda med Vincent i går. Finns det inte dubbdäck till barnvagnar?
Finns ju både till bil så klart men även till cykel. Hade vart kanon. För vagnen bara glider på de istäckta gångbanorna för att inte tala om backarna. Va livrädd att tappa balansen och greppet om vagnen. klarade mig men får gå lite omvägar i bland om man inte går i snön på gräset...

En sak som tåls att tänka på. Säkert inte den första som tänkt tanken och inte den sista...



Kommentarer
Fia

Absolut ingen fara!!=) Det låg ju bara här och skräpade ändå=)

2012-01-29 @ 14:23:27
URL: http://fantastiskafia.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0