En hel dag

med mamma hade jag i går.

Vincent var med Dennis i bowlinghallen och tittade på min pappa som spelade, sen var det Dennis tur då fick Vincent leka med morfar.

Jag och mamma åkte till Varberg och kollade i affärer...

Jag hittade kläder hör ni yes :)



denna snygga kavajen. Perfekt i stället för att alltid gå i mina koftor sen att känna sig fräch.


Även ett korall färgat bas linne med lite spets på finns inte med på HMs hemsida...

Gött med något nytt :)


På eftermiddagen åkte vi till en jobbarkompis som hade tupperware party . Mitt första med massa grejor men vad kul :)

Detta köpte jag och mamma :)

EasyRice

Tidsbesparande, snabbt och lätt! Nu kan du med EasyRice koka ris i mikrovågsugnen utan att det bränns vid eller kokar över, och servera direkt i behållaren.

Det unika dubbla locket ger bra ventilation och perfekt luftigt ris varje gång.

Använd den till: Tillagning av ris
Dimensioner: D: 20,8 cm, H: 15,5 cm

EasyRice

när vi köpte denna fick vi denna på köpet :

EasyPasta

EasyPasta Det enklaste sättet att koka ris och pasta med perfekt resultat.

Med EasyRice kan du koka pasta och spagetti i mikrovågsugnen utan att det bränns vid eller kokar över, och servera direkt i behållaren.

Du behöver inte hälla över innehållet i en annan behållare för att hälla bort vattnet – allt görs i en och samma behållare. Tidsbesparande, snabbt och lätt! Måttenheter och instruktioner är tryckta på produktens insida.

Använd den till: Pasta, spagetti, ägg.
Dimensioner: Innehåll: 1,9 l (med vatten 1,8 l) L: 29,9 cm, B: 15,4 cm, H: 11,8 cm

EasyPasta

Visst tupperware kostar i bland en del men fasen vad bra och de håller i 25 år :)

Ja jag e fast ;)

Nej snart ska jag baka lite får lite gäster mamma och mormor tror pappa kommer med :)

Hej så länge kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0