Tack

Hade Hasse från folksam här i dag han har hjälp oss med massa försäkringar mm.

När han kom fick jag kommentaren ja ha vad roligt en liten till på gång?
- Jag nej inte än det är bara fett som inte kommit bort.

Känner att nu har jag fått mig en spark i baken nu Fan ska jag skärpa mig.

From i morgon sker :
* inget sött dvs, inget godis, inga kakor, ingen kolsyrat. (har haft borta detta innan jul klarade mig i 21dar mårste bli bättre denna gången)
*minska på kolhydraterna. mer kött,fisk, kyckling
*äta mer grönsaker
*mer vatten

sen träna mer än 2 ggr/v. minst ett pass till utöver alla promenader jag går varje v.


Så tack till Hasse som fick mig att få skjus i rätt riktining :)

Nu jäklar :)



Kommentarer
Fia

Vilken gubbjävel!!!!

Dom föder inte barn dom men brukar ju kunna bygga upp en jäkla ölbuk för det!! morr



Hoppas han halkade o slog sig när han gick därifrån=)

2012-02-02 @ 17:49:11
URL: http://fantastiskafia.blogspot.com
Suz

Kan ju säga att ja inte blev jätte glad men bara att suga in, tyvärr.

2012-02-03 @ 08:04:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0