Alla hjärtans dag

Som alla vet är Alla hjärtans dag på in gång.

Vilket min man tycker är en skit dag, varför ska det finnas en dag man ska ge presenter på ?
Medans jag älskar att gå i affärer och kolla på presenter som visar vad jag känner och tycker om min man. Eller bjuda han på mat på resturang eller nått.

Jo dagen är till för att visa att man älskar sin partner, visst det ska man göra alla dagar !!!!!!!!!!

Något jag skulle såååå gärna vilja ha är ett halsband som detta ↓


Stilrent Halsband med avlång Liten bricka - stående text

Med Vincents namn på :)




Stort HJÄRTA

Eller varför inte ett hjärta med Dennis och Vincents namn på ♥


Rosor vill väl vilken tjej som helst ha eller? Jag i alla fall vilken dag som helst :)





ja jag älskar romantik !! :)


Puss alla









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0