Undergång

Ja nej nu hade de väl lite väl fel va med jordens undergång. Jag lever iaf :)

Men dessvärre va det i morse. Kände mig helt väck och skum i huvet i morse. Ju längre timmarna gick kände jag bara - Går jorden under i dag gör det mig inget. Känner mig ändå slut som människa.

Det är väl hemskt va huvet kan spela en spratt i bland. Blev bättre framåt 19tiden i dag . Jobbat 14-22 i dag. Tror jag behöver ledighet.
Ledig julafton o juldagen.

Sen är det upp till Dennis goa familj över nyår :)

nej nu ni måste mina små blå sova upp o jobba i morn 7-16. :)
Hoppas hjärnan är med mig då ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0