Reng rusk

Idag i regn rusket begav jag och mannen och lillebror till Gekås :)

Lilleman lämnade vi hos morfar så de fick leka mormor jobbade en stund ..

Var framme redan vid 8:30 då var det inte jätte mycket folk men rullade ändå in lite ändå :)

Mannen hittade byxor chinos hör och häpna. Han som alltid går i "vanliga" jeans. Ett par gröna och ett par röda :)
Jätte snygga satt som en smäck på han :P

Själv hittade jag ett mönstat linne jag som alltid går i en färgat , måste förnya mig :)
lite underkläder, lite saker till Vincents stora dag som är inom räck håll :)

Sen även en externhårddisk att lägga över alla mina "miljoner" (känns så många ) kort. Så nu hoppas vi på att datan går lite snabbare :)

Ne he nu är det Lets dance . Missade förra helgen när vi då satt i en en buss upp till Örebro..
Vem hejar ni på ?
Mitt var får ni efter programmet :)

So long lovers :)


Kommentarer
Fia

"mums Marcus" givetvis!!!!!! han är mitt fredagsmys=)

2012-04-07 @ 16:23:58
URL: http://fantastiskafia.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0