Lågt

Som vissa vet har jag väldiga problem med ständig huvudvärk och bli yr 1-2 gånger på dag.

Har vart och tagit prover omgång 2 i förra veckan fick svar i dag.

Blodvärdet, sänkan, järnvärdet var jätte bra. Laktos provet visade att jag INTE är lactos.
Men har även denna gång låga B12 och Folsyra prover.
B12 låg på 162. Ska ligga på 170
Folsyran låg på 9,9 ska ligga på 10 och lite mer.

Så nu är jag ordinerad att äta B12 och Folsyra tabletter och hoppas att detta går över. Ska tillbaka till läkaren i maj om inte innan om det behövs.

Så nu hoppas vi att jag blir bättre :)

Firat mannen i dag som fyllt 34 år :) Grattis älskling :)



hihihi..


Nej snart sängen kramkram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0