Liten är förkyld

Jo då de vann ena matchen och förlorade den andra men ändå 3 poäng kanon bra jobbat :) För att tillägga vann de mot Pergamon ett av de bästa lagen i sverige skönt att även de kan vara mänskliga ;)

I söndags tyckte jag Vincent va lite konstig han åt va uppe en stund sen sov en hel del vilket inte är vanligt för han , jo men visst på kvällen hör vi hur tät han är . Han har åkt på sin första förkylning stackaren..
Näsan rinner , hostar lite , och nu börjar han bli lite hes med . men lika glad e han för de nästan alltid. Lite extra gos för Vincent blir det i alla fall :)

I måndags hade vi tid hos barnläkaren här i stan för att kolla hans ytliga blodkärl på benen, de tror inte det e någon fara men ville skicka oss till Hud i halmstad så de kan kolla ordentligt om man kan göra nått åt det. Så sagt och gjort skickade hon remis till halmstad. Då kan man få vänta länge tänkte jag men vid 15:30 ringer de från hud och frågar om vi kunde komma på tisdagen (igår) så vi(jag , vincent och min bror thommy var snäll och följde med) skulle vara där kl08:30 men fick vänta i 30 min innan vi fick komma in, väl inne sa han bara att de kommer växa bort troligtsvis innan skolåldern.
Även storkbettet i pannan men skulle de inte gå bort så skulle vi höra av oss så får han laserbehandla bort det om han vill de.. summa vi var inne i ca 3min. :/

Snart ska vi till BVC och kolla vikt och längd och prata om maten och sömnen..
Förklarar senare :)

Detta inlägget har tagit va 40 min att skriva. Vincent vill inte ligga själv på golvet utan gosa med mamma och lite hungrig var han med . Nu sover han så gott. :)

Nu ska jag fixa iordning mig så vi kommer i väg i tid :) Hatar att va försent ute..

Kramar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0