Sovit..

gott har jag och vincent gjort i natt ..Han va så duktig och sov mellan 22 och 04:30.
Visst han somnade om vid 5 och sov till 07:30..

Hörde precis ett konstigt ljud från lilleman jo vips låg han på mage va och vände över han för det har han inte lärt sig än. oj nu igen ...

Idag när jag vaknade så regnade det inte lite heller ös regn tror jag alla kallar det hihihi..

Jag som vill ut och gå men får vänta visst det finns reng kläder och regnskydd till vagnen men det regnar ju in på lilleman skulle behöva ett regn skydd med en lite lucka så det inte regnar in på han. hmm får se om man hittar det..



Vincent och sin favorit leksak just nu. Dynamiten e go att bita på :)

kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0