jo då

jag har vart hos frissan och klippt oh färgat håtet. Mörkare blev det . Om man får säga så känner jag mig väldigt fräsch :)

sen i onsdags så började jag träna på Klitterbadet en vatten gympa som heter Gymstick  var även på ett pass i går med kan ju säga att jag har träningsvärk i armar oh i magen underbart :)

så här ser det ut. som ovan.

man kan sätta gummibanden runt fötterna och dra upp pinnen på olika sätt för att träna armarna men även benen.. svårt att förklara men grymt kul och jobbigt :)

ska försöka få upp en bild på nya lilla mig :)

Hade besök av Vincents farmor som hade vart på Gekås emd en vänina och så sov hon här sen. Trevigt :)

Om man ska ut och gå i blåsten kanske :) ha en kanon fredag alla kram kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0