Göteborg

I går var jag och Vincent med Josefin oh hennes otroligt söta Charlie på öppnaförskolan på kyrkanshus . Jätte trevligt. Lugnt och beskedligt , man lät bara barnen leka vi tjötade och höll koll på våra små liv så inte de blev ner mejade av de lite större barnen 2-4 år. Vi fick göra en tavla till barnen som man hänger upp när vi är där och sätter på ett klistermärke för varje gång man kommer... Blir att vi åker dit på fredag igen :)



I dag har det som alla andra dagar blivit 2 rundor med Vincent. Skönt å komma ut i luften...

Mötte upp mamma i stan gick och strosade lite sen såg vi att de var loppis på medborgarskolan så vi palla oss dit och fyndade, mamma köpte en fin speldosa med en måne och nallar på Bukowski 20kr. man tackar.. Jag hittade till Vincent 3par mjukisbyxor Kaxs Kappahl stl 68, en tröja bamse lindex stl 68, 2st pjamasar en brunrandig och en mumin båda lindex stl 74. Allt detta sålde hon för 100 kr. ja tack.. kunde nog köpt mer ;)

Vet inte varför men har vart lite mot att köpa kläder från de jag inte vet vem som haft de, men nu när man fått barn så blir man bara glad om man hittar billiga fina kläder . de växer ju ur de så fort.

I början av oktober så blir det barnmarknad med massa grejor ska dit tänkte jag och fynda vem vet ;)

I dag har Dennis vart i väg i Allingsås och spelat match blev 10-10 så det va ju ok. I morn ska jag, Vincent och pappa upp till Göteborg och kolla när de spelar dubbelmatch. Håller tummarna..

Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0