Vet inte

varför??

Detta har vart tredje natten denna veckan Vincent vaknat på natten gnytt lite så stoppa jag i nappen , men sen kommer det, han slutar inte skrika.
Nappen är inte rolig, inte ligga mellan oss, bytat blöja, bajsat hade han gjort tidigare, gett han magmassage i fall de är magknip, gett han mat inget passar.
Räknat till tio och andats gjorde jag några gånger.

Å i huvudet skriker jag vad har jag gjort för fel då?

Men i natt igen så gick vi ner gav han mer ersättning fast det va 3 timmar sen han åt. (på natten klarar han ca 6-7tim) la oss sen i gäst sängen , mer gny men efter mkt om och men så somande han.

Får väl ta upp detta med läkaren på torsdag.

Ingen som har tips på vad som är fel??

Kram kram


Kommentarer
charlotta

Kan det vara tänder på gång?kram

2011-10-17 @ 21:59:01
URL: http://charlottaz.blogg.se/dolce


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0