Alltid lär man sig nått nytt

Kollade på Vem vill bli miljonär i går . Då berättade Rikard (heter han väl programledaren) att enligt en noskstudie så är de äldsta syskonet i en syskonskara mer inteligentare än sina yngre syskon . Detta med hela 3% . Detta menade de på att de äldsta syskonet får tidigt förklara väldigt mkt för de andra och på detta sätt ökade inteligensen :)

Ja ha 10 poäng till mig då , har ju alltid sagt att jag är smartast hihihhi... För de som inte vet har jag två yngre bröder på 25 och 21 år..




Här e de på promenad :)



En liten Vincent på grillning hos min älskade kusin Carola med familj i augusti (om jag inte minns fel)

kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0