Skrattade lite små nervöst

Ja nu vart det lite för längesen....

Förra helgen sov jag och lilleman över hos mina föräldrar . Dennis spelade tävling i Nyköping som gick skitbra kom på 3dje plats :)
Anledningen till att vi sov över är jag jag e nja inte mörkrädd men nojig när jag e hemma själv. (detta hände för längesen) Ligger på övervången i sängen Vincent har somnat och jag får för mig att det är någon nere vid dörren, tar mod i mig och går ner och känner på dörren den är låst och ingen är i lägenheten efter man har typ tänt alla lampor på nedervåningen. Väl upp i sängen oh kudden över öronen å efter mycket om och men somnat...
Usch verkligen hatar att sova ensam...

Det gick jätte bra när vi bodde i ettan där hade man lite mer koll....

Tur jag har mina föräldrar som man kan våldgästa när dennis är i väg de är hoppas jag glada de får ju träffa oss ok Vincent ;)

I fredags så träffade jag och Vincent min kusin Carola oh barnen Leo och Nathalie var och lekte på Vallarna och fikade sen på Falkmanska.. Bilder kommer..

Ja och nu i helgen rättare sagt i går så var jag med Dennis i malmö när han spelade . Han var rikigt grym i går. 2055 på 8 serier och en 300 serie , person bästa...
Så nu är han nere och spelar final hoppas det går bra :)
Så natten mellan fredag och lördag så sov Vincent över hos mina föräldrar och var där hela dagen tills vi kom hem från malmö. Hade gått jätte bra . Jag saknade han kändes jätte konstigt att va själv men behövligt.
Sen när vi kom hem så tittade han konstigt på oss , små skrattade lite nervöst visste inte vad han skulle känna men glad blev han sen när han kom i vårt knä :) söt nissen

Nej om jag ska ta och städa klart när Vincent vilar lite :)

kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0