Klagomur

Klagomur just bara för ett par rader.... Den hade nog blivit ner kladdad om jag vart där i dag ;)

Var hos tandläkaren vid 10 i dag det blev inte 1 hål som skulle lagas utan 2....

Kände mig som frankenstein med en "liten" ställning i munnen runt tanden som ska lagas, sen efter en timme när allt äntligen var klart va det skönt att det va över men sen släpper ju bedövningen och hela munnen och huvudet värker till fanders, knappt att panodilen hjälper , kan fasen knappt äta får tugga med framtänderna ... Sa till min mamma å ena bror som passa Vincent att -Jag e inte arg eller sur på er har bara J..ligt ont i munnen så ta inte åt er om jag säger nått dummt. Sa det samma till min andra bror o tjej när vi var där och åt mat.
Kanon goda biffar med potatis o sås hade de knapat ihop :)

Så nu är vi glada igen :)

Blev som sagt ett snabb besök på Gekås skid kläder hittades till mannen svart vit, gul jacka med gula byxor till skit snygga... Mannen gillar ju gult med så det passa han :)
Lite annat plock blev det med lite julklappar till lilleman mm..

I morn ska vi hem till Bianca och hennes goa mamma Charlotta på fika med Vincents andra kompisar ... väldigt kul å mysigt ska det bli :)

Ha en trevlig kväll alla kram kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0