Gekås :)

Oj vad tiden springer i väg.

I går va en speciell dag här hos oss :)

Jag och Dennis firade 3år och Vinent blev 7 månader..

Tiden går otroligt fort när man har kul och någon man verkligen älskar omkring sig :)

När Dennis kom hem efter korpen i går hade han med sig thai mat hem detta visste jag men så kommer han med tio jätte fina rosa rosor :)

Älskar verkligen rosor..

Herr om dagen så var jag på blomsterlandet och köpte 20 rosor till oss blandade färger kanon fina så nu har vi 2 vaser i vardagsrummet och en i köket ....
Att blommor kan pigga upp så :)

nu till nått tråkigt...

Va hos tandläkaren igen på koll tro F.n att man har ett hål som måste åtgärdas innan 13 dec även att gå till hygienisten . Har ju kommit upp i högkostnadsskyddet ja igen , tur det för i går fick jag BARA  betala 317:50 ..

Nej slut på tråkigheter ..

Jag å Dennis ska till gekås i kväll när han slutat jobba yay :) helt själva med , känner inte att vincent tycker det e så kul så han får leka med mormor, morfar o morbror i stället :)

Kolla lite jul klappar å skidkläder till Dennis vi ska ju som sagt åka sidor med min familj och åker nyårsdagen, tyvärr blir det inte att vi kan åka upp och träffa Dennis familj men vi får se några till helgen då Dennis har sammandrag med klubben i Eskilstuna och farmor , farfar o ev bror kommer dit hoppas att någon mer kommer :)

Om jag ska ta och fixa mitt hår innan Vincent vaknar från sin lilla nap :)
På tal om det Vincent har flyttat in på sitt rum nu sen ett par dar tillbax går jätte bra :) duktiga killen :)

Älskar mina underbara killar överallt annat ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0