Funderar

I går var vi på BVC plutten är inte så liten längre...

Väger nu 7835g och är 67.3cm lång....

Skönt att han går upp i vikt. Med tanke på att han inte vill äta mat så är vi glada att han går upp när han lever på gröt, välling och ersättning... Så länge han är glad är vi det :)

I dag funderar jag på om jag ska ta mig an vårt förråd i klädkammaren.. har flera lådor med kläder mm som är mina vilket jag säkert inte kommer att använda igen kan jag ju lika gärna skicka de till bättre behövande, och sen kanske göra i ordning så man kanske hittar saker där inne ;)

Ska ta före och efter kort...

Nu ligger lillevännen och sover lite så nu ska jag passa på att hänga upp tvätten och börja i förrådet.

Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0