Virus.....

Äntligen lever min dator igen....

I fredags upptäkte dennis att det va nått skummt med min data den ville inte komma in på internet och vissa program fick vi inte bort från skärmen efter mycket om och men fick vi med hjälp av min bror reda på att vi har virus ...

Vista home security heter viruset ...går förbi både brandvägg och virusprogram ... helt livs farligt va liv rädd att alla mina bilder på ca 1500 st skulle försvinna. som tur är aå hade vi inte lagt in bilder på Vincent....

Men efter mycket koll på internet har patric fått bort viruset så nu e man back on track igen :)

Har precis lagat mat med mina bröder till oss och föräldarna för att fira deras 32 åriga förlovningsdag. :)

Så nu e man lagom mätt i magen och har kommit in i paltkoma :)

Snart ska vi väl köra hem så Vincent får äta innan vi ska sova för natten....

Kram kram


Kommentarer
cornelia [FOTOBLOGG]

svar: tack så mycket :D kram!

2011-05-10 @ 10:54:54
URL: http://corneliapettersson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0