20 maj 2011

Känner mig inte hetast i stan just nu...

Jo pga att jag har drabbats av munsår. Var säkert ett årsen sist. Halva sidan på överläppen e svullen ser ut som jag fått stryk.

Som jag sa till mannen i morse visst e jag snygg..

-hm nej inte så...

uppdatering : Besökte läkaren då jag tyckte att det inte är som det vart innan. Ont som den i käken och ögat. Dr maria sa att jag har väldigt svullna lymfkörtlar tack vare munsåret. Några starkare tabletter fick jag inte pga av att jag ammar . så bit i äpplet tänkte jag. Blir att knapra panodil och fortsätta ,med Anti. Så försvinner det väl om en v eller nått kul ... Grattis Susanne Första pris . yes.. (eller inte, ont som F själv när man tuggar och sväljer , känna sig förslappad i vänster sidan e ju lagom kul med.)

Å det e ju bara fakta och jag känner mig fasen inte snygg heller .. men men värsta e ju att man inte får en puss av varken mannen eller Vincent.. men den som väntar på nått gott väntar aldrig förlänge ..hihi.

Om en stund kommer en kille från Nord Design och sätter upp luckorna och lådor till vårt kök ...wieeeee

kommer bli så jäkla snyggt :)




I förr går var jag och handlade helt själv. ingen man och inget barn med.
Kunde höja volymen i bilen och sjunga med på låtarna.
Gå och filosofera kolla på allt utan att man ska hålla koll på Vincent .
Det e konstigt att en sak som handla kan va kul om man gör det själv. Visst i bland e det kul med sällskap. ;)
Att man kan värdesätta den tiden. Egen tiden heter det väl.
Men i bland behöver man va själv..

Mannen åker ju och tränar men vad gör jag jo handlar. Hellre det än inget alls..




Min ammning går bra skönt det... Jag och dennis pratade lite om att vi kanske skulle testa och ge Vincent ersättning någon gång. Som dennis sa- Du kanske är i väg längre och han behöver äta.
Hade ju vart bra..
Så i går så köpte jag flaska och ersättning. Har inte testat än.
Vi ska ju till Norge om någon v på 40 årsfest hos dennis moster .( som Vincent delar födelsedag med) så kan ju kanske ta ett mål med ersättning då? hm ja..




Denna fina blå flaskan blev det...





ersättning


Kram









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0