Mycket som snurrar i huvet

Jo då jag lever :)

I måndags va vi på BVC och vägde och mätte lille man 54.8 lång och väger nu 4252 g.

I går var Fia+ 1 barn , Jossan och Jitske + 2 barn på fika hos oss, lika mysigt som alltid att träffas :)

I helgen som var så var vi på Gekås. Skulle se om jag kunde hitta något att ha på mig på Dennis mosters 40 årsfest som e nästa helg.
Pft . provade hur mkt kläder som helst. Satt det inte hur tajat som helst eller inte gick på eller att jag fortfarande såg gravid ut. Så tråkigt ..

Funderde på om man skulle åka till grann staden och se på HM och andra affärer som vi inte har här. Kan ju hoppas att man hittar nått.


I går när vi skulle gå och lägga oss var lille man inte speciellt trött låg i vår säng en stund och jollrade , viftade med armarna och benen. Skulle kunna ligga och titta på han hur länge som helst :)
E så glad för mina fina killar älskar de hur mycket som helst. Mer och mer för varje dag som går. Vad skulle jag göra utan de? Hm dö tror jag...

Nej nu ska jag gå upp och hämta mitt lilla hjärta som ska äta innan vi ska ut och gå en runda :)

Ha en go dag alla kram kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0