1 månad

Fyller Vincent i dag...

Satt och funderade lite innan...

Han är exakt en månad på dagen nu. Men enligt datumet är han inte en månad förens på lördag hihihi :S

Jag et jag ska lägga ut bilder på <3 men har tydligen lite för många bilder på datan (ops) så lilla jag får fixa en exernhårdisk och lägga överbilderna på...

I går var vi på mitt jobb och hälsade på.
Han fick jätte fina kläder och ett par vita solglasögon han blev så häftig i de hihihi ..

Han växer bra nu.. Va och vägde och mätte han i måndags. 52.8 lång och 3720g.

Nu får det bli lite blöj byte och fixa middag till mig..

Ska försöka bli bättre på att blogga..

Kram kram









Kommentarer
Fia

Hahahaha, han är ju inte ens uppe i zions födelsevikt än 4010 g skratt Jesus vilken stor unge jag måste tryckt ut!!! =) Ja visst går tiden fort när dom är små?...snart kör han moped och smäller i dörrarna hemma =) Massa kramar!

2011-05-13 @ 06:12:23
URL: http://fantastiskafia.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0