Yttreandefrihet

Fick precis en kommentar till mitt in lägg om Onepies sen nedan..

En anonym kommentar: Du har ingen känsla för mode.

Ursäkta mig men OCH??

Detta e min blogg o mina tankar om vad jag gillar och inte.

Onepieses tycker jag inte e snyggt på vuxna det e min syn punkt synd att någon inte gillar det.

Har förstått att de börjar bli modernt.

Läser Laila Bagge Wahlgrens blogg å hon å hennes familj älskar sina onpieses .  Då får de göra det , Men inte jag.

Det e väl tur att sverige e ett land med yttrandefrihet å att alla får tycka vad de vill.

Så du som skrev kommentaren kul för dig som gillar detta modet. :)  Glad för din skull.. :)

Nej alla glada nu e det Bones på tvn.

Kram


Kommentarer
Charlotta

Hej,



Haha jag instämmer med dig,den där Onepice är ju en sparkdräkt för vuxna.Skulle aldrig ta på mig något sådan anskrämligt...:p

//Charlotta (från föräldrargruppen)

2011-03-06 @ 21:27:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0