Tankar

Jo då visst har man det och mkt funderingar på det med om allt och inget..

Det är konstigt vad man funderar när man e ledig, ute och går, ligger i soffan och glor på tvn, iaktar folk på cafén, när man precis lagt sig i sängen för natten eller bara av att läsa en tidning.
Har ni tänkt på de?

Funderingar och tankar kring livet, hur är mitt liv, vad kommer att hända, varför man inte gör saker man velat så länge? vad är det igentligen som hindrar en? Faktiskt inget men man är nog rädd för förändringarna kanske vad vet jag?

Jag tror varken att jag eller dennis fattar vad som komma skall. hur det kommer att bli. Man är inställd på att man ska få barn men nog inte hur mycket jobb det är, vad man får prioritera bort eller minska tiden på.
Men något jag inte vill ta bort är tiden för oss 2 som ett par, fast det kanske bara blir att sitta i samma soffa å kolla på tvn om det så e en liverpool match eller en såpa. Får bli mycket bättre på att prata med varandra om allt och inget. Eller bara ta en promenad vid havet :)


Har precis vart ute och gått en runda och fikat med mig själv på stålboms rätt skönt å sitta å läsa senaste nummret av Mama och glo på folk.

















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0