Renoveringen är på börjad.

Nej då inget Ikea blev det.

Men Dennis fick för sig att vi (dennis) skulle slå ner kaklet. Jag slängde de i påsar istället.

Vi ska ju byta köksluckor å lådfronter.

Vi ska ha dessa svartmatt luckorna med handtag i rostfritt..

 

Istället för kakel så har dennis beställt borstat rostfritt stål från jobbet. mkt billigare än att köpa det i affär. ( Han jobbar med rostfrittstål)

 

Har dock inte beställt köket än får snart göra det.

Vi var å pratade med dem för jag tror det va 2 v sen då va leveransen v. 14-15

Liten parantes vi ska ha barn då ;)

 

Så vi får väl snart börja sandpappra/slipa väggen där kaklet suttit å spackla så vi kan sätta upp stålet sen. (har inte tagit hem det än.

Taket måste målas om i vitt . Även Väggarna ska målas i vitt. (som just nu e i grått och blå nyans, o jag lovar de har delat ena väggen i dessa färgerna. De ligger så nära varandra att man inte ser det förrens ljuset faller på och att man verkligen granskar det. men nu när man vet det ser man det tydligt, visst e det konstigt. hihi) ....

 

Efter kaklet blev nerrivet så blev det lite städning , sen slapp i soffan igen.

Beställde även hem thaimat gött :) när dennis hämtade maten så cyklade jag till Coop å köpte dricka, Marabou Polka (hur god e inte den jo väldigt), köpte även med en påse ostbågar.

Vi har verkligen inte ätit så mkt onyttigt på det senaset så i dag unna vi oss de..

Det e det ända vi gjort i dag .

knackat kaket, ätit å slappat i soffan som 2 slö rövar. Förrsöker att inte krypa på tapeterna men försöker intala mig själv - Det e ok att inte göra så mkt ta det lugnt.

Men det e svårt i sånna här tillfällen an jag bara känna hur fet jag blir ..jag vet töntigt men får röra på fläsket i morn istället. hihihi.. *blink*

 

Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0