Man får inte ge sig :)

I går så va vi och skrev på pappren om faderskap och deladvårdnad. Det måste ju göras om som vi inte är gifta, annars så blir ju jag ensamvårdnashavare å barnet inte har en pappa på pappret.
Skrev på 6 papper tog knappt 5 min sen va det klart :)

Blev även lite dammsugning å golven blev torkade men i dag får jag ta tag i köket toaletterna o övervåningen, man e ju som sagt inte i bästa farten me det blir gjort iaf.

Jag var även på jobbet i en stund på vårt möte en jobbarkompis bjöd på fika i och med att hon slutar i månadskiftet , jätte tråkigt men hoppas hon får det bra.

vid 16 kom dennis och hämtade mig på jobbet och vi begav oss till Gekås :) Hittade en skötväska , ett multifunktionellt skötbord som står på hjul kanon så kan man ta det till toa lätt, var även en badbalja fast under där man bytar blöjan) kan lägga ut kort när det e upp packat, ett par byxor med fötter, köpte faktiskt 2 st nappar man vet aldrig ;) , sockar även ett par hörselskydd (kan va bra när man är i bowlinghallen) sen lite annat plock som va nödvändigt :)
Jag va helt slut i kroppen efter gått fram å tillbax kanske inte att rekomendera om man e höggravid men skam den som ger sig.

Å måste berätta hihi. för 2 dagar sen så lämnade jag en lapp till fastighetsskötaren om att våran ballkong måste renoveras, då ena ev båda ytterpelarna är genom ruttna, vissa andra brädor måste ses över även färg släpper. Fasen man vågar ju inte gå ut , jo det gör man men den känns inte säker.
Så i går påvägen till gekås ringer de till dennis och de va om att i veckan som kommer så kommer en byggfirma hit som redan jobbar i området å kollar över ballkongen. Här snackar vi effektiva det gillar vi :)
Så för hoppningsvis kan man sitta där ute i sommar :)

Kram kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0