God morgon tisdag :)

Ja jag hoppas det blir det om inte annat :)

JA jag vet jag går sova men magen bara kurrade o kurrade så jag inte kunde somna om när dennis gått. Så kvart över 6 va jag uppe å åt frukost mumms.

Får se vad denna dagen har att erbjuda. Måste ner till optikern och beställa mera linser.
Skulle träffat min kompis Emelie i dag med deras barn ligger hemma med feber och lilltjejen spyr :( stackarna krya på er. Jag som ville sitta å mysa å nacka skit på ett fik men får bli en annan dag...

Kanske kan se om någon annan känner för att fika med mig ;)

Gårdagen var så skön.. Känns som om att våren har kommit. Var 10 + ett tag jag gick i min vindjacka :)

När jag vaknade i dag hade vi 1+ kan dagen bli lika skön i dag ? hm ja vi får hoppas :)

 

Kram kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0