Får mig att smälta :)

Mannen mitt är så söt :)

Han spelade sammandrag nu i helgen i Nyköping , gick jätte bra en förlorad och 2 vunna så de slipper kvala men det var inte det jag skulle berätta.

I en bowling match spelar man med 8 man och nu hade de 2 reserver alltid bra , så när första matchen var igång så fick en av killarna hålla koll på Dennis mobil och sen skickades den runt på de andra 2 matcherna med fick jag reda på . Han är lite nervös att jag skulle föda förtidigt.

Så när jag ringde han på kvällen så sa han väl antagligen att nu e det Susanne som ringer en kille gav han bilnycklarna. han svarade men du får inte ringa nu jag kan inte köra :)  (han hade druckit 2 öl och ville inte gärna köra) Jag sa att nej det e ingen fara jag ringde bara upp för du lömde att ringa tillbax..

Till saken hör att mannen min säger inte så myket om mycket en rätt tyst person i vissa fall så att hans tankar gick så när han va i väg får mig att smälta :)

Han frågade nämligen 2-4 dar innan han skulle åka om min mamma var hemma i helgen.
Ja hon e ledig vad då?
Nej jag bara undrar :)

Nu när han om hem så skulle han fixa lite mat tills i morn och bebisen ligger väl lite konstigt för magen var / är väldigt hård . Fick jag frågan: Har du packat väskan än?
-hm nej inte än..
-Då gör du det i morn
-man vet aldrig , så du inte sitter där och inget e packat ..


Han e allt för go och omtänksam han. har han alltid vart och kommer att vara som han säger han har bara svårt att säga och iuttrycka sig i bland :)

Älskar dig mitt allt..

Snart är vi 3 ♥

Fullt upp i pepparkaksbak för 2 årsen :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0