Emovat salva

Hua säger jag bara . Efter man ätit lite frukost kom huvudvärken smygande inte kul. Pillade i mig två alvedon som ja vet inte hjälper inte så mkt. få pimpla lite mer vatten.
Gjorde ju typ inget i går va ute å gick i 40 min i vår solen dock blåst men skönt.

I dag hade jagvelat åka till Ikea men mannen verkar inte så intresserad verkar det som . AAAAA jag hatar när man bara ligger å glor en söndag när man e hemma båda två jag blir nipprig...

Få frågan vad ska du på ikea o göra?
Ja vi har ju fortfarande inte skaffat ett skötbord sen hade det vart trevligt med en söndagsutflykt ? men nej..

Ja ja får väl ligga i soffan å pilla navelludd eller nått. ;)

I veckan hade jag tid hos läkaren på MVC i och med min klåda jag fått på magen å armarna å lite på benen. Efter att hon pratat med en annan läkare så fick jag utskrivet Emovat salva (som är en kortison salva) får inte ta för mkt utan bara ett väldigt tunnt lager på de ställen som kliar. Måste även börja med Tavigylen igen vilket jag inte gjort ( har faktiskt glömt den) .
Emovat salvan hjälper verkligen stillar kliandet fort å på magen har det var lite knottrigt o de försvinner å den e slät igen ;) hihi ..

.........

Veckan som kommer e späckad.

Måndag : Vattengympan
Tisdag: 8:15-9:15 föräldrargrupp . Familjerådgivningen kommer...   kl .10:15 ska vår gamla lght som min bror å tjej hyr av dennis besiktigas. Måste va med. När dennis jobbar.
Onsdag: På fm ska jag till MVC på den vanliga kollen hos Margareta.
Torsdag: Sista föräldrargruppen mellan 14-16:30
Fredag: står tom just nu
Lördag: Kanske ska med Dennis ner till hallen han ska spela Dm
Söndag: står tom just nu..




Får se om man får mannen till att göra nått . Åter kommer säkert senare ;)

Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0