"bara"

I dag har jag varit lite effektiv ;)

Gick upp vid 8:30 klockan ringde kan ju inte sova bort hela dagen ;)

Tog upp köttfärs från frysen , käkade frukost å kolla på tvn , sen blev det att fixa lasange.

Passade även på att slänga in en tvätt i maskinen.

Sen blev det slapp i soffan ett tag innan det blev dax för vattengympan. Så skönt å röra sig i vattnet :)

Efter de när jag kommit hem så åkte vi å kollade lite på Selekt å fynda utan ett större fynd dvs inget ;)

När vi kommit hem gick vi till coop å handlade lite.

Väl hemma så åkte 2 baguetter in i ugnen å räkröra gjordes mumma :)

Sen så satt vi ok jag å kollade på familjen annorlunda . Men båda kollade på En unge i minuten :) Gick bättre denna gången , kände att paniken jag fick från förra avsnittet rädslan att shit snart e det min tur. Den känsla har lagt sig nu utan tittade på programmet ur peppnings synpunkt denna gången känns bra.. inte rädd på samma sätt längre.
Fast det "bara" är 4v kvar på torsdag , wiiee , ajajaj....

Har börjat skriva ett brev/lapp till barnmorskan hur vi/jag vill ha de på förlossningen. angående smärtlindring, bemötande, rädsla mm. Kände att det kan va bra å skönt för vår del att de slipper fråga så mycket :)

Nej nu kallar sängen . God natt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0