Bältet på

Nu är brödet/tekakorna på jäsning en stund till sen swich in i ugnen i 10 minuter :)

Äslakr när det e lätt å göra å fort i ugnen.

Sen smakar de underbart :)

Tvättmaskinen går oxå tvättar lite filtar å kläder som vi hade när vi var små . (vi = jag och mina 2 bröder)
Ok filtarna hade pappa när han va liten :) Kul å få ha något som pappa oxå har haft :)

Jo jag var ju hos Barnmorskan innan på fm. ♥ växer fint efter kurvan. hjärtslagen låg på 140. Jag hade "bara" gått upp ett kg på 3v det gillar vi. Järn värdet e nu på 126 som är normalt så nu drar vi ner på järn tabletterna till en varannan dag i stället för varje dag.

Troligtsvis som hon sa så börjar jag nog få foglossning så nu får bältet på.

Nej nu ringde klockan brödet in i ugnen.

Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0