22mars 2011

Kanske inte ett så positivt inlägg

Just nu sen ca 2 dar tillbax så känner jag mig inte på topp. Orkeslös, trött, har huvudvärk om vart annat, sover så där på nätterna men bättre på dagen.

Firade min bror i går som fyllde 25år. Så upp med skenet....

Mat lusten har gått tillbax till som den va i början av graviditeten = noll matlust när det gäller varm mat , det jag får i mig som går ner e yoggi å någon macka el oboy... Kanske inte det nyttigast emn det nått iaf...

Nej omman ska ut i solen på sen cykel tur till stan å hämta mina linser, kan inte ligga i soffan hela dagen heller, mat till mannens matlåda ska med fixas....

Hoppas ni har en bättre dag än en annan...

kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0