Nektarinerna

Kom precis hem från att vart o handlat...

Gick bland frukten ÅÅÅÅÅÅ där fick jag se NEKTAINERNA som äntligen kommit tillbax :)

Får mig att tänka på när jag va gravid för snart ett årsen hade dille på just nektariner visst satsumas och kiwi med..

Ibland kan jag sakna känslan att vara gravid, så mysigt..men tjock vill jag inte va ;)  Bara att ett litet liv växer i magen , sparkarna som känns som att man har fjärilar i magen.

Va och vägde vår lilla plutt i dag 4840g stora killen nu :) 56 lång.. Extra kul nu när man börjar se på kläderna att de börjar bli små :)

Trodde inte att man kunde känna en sån stor kärlek till ett barn som man gör. Har ju hört många säga det men nu är det kul att också få vara med om den känslan :)
Man blir ju bara glad när han ligger på bröstet och ler åt en efter att han fått mat :)

Ne he ni åter kommer i morn ska fortsätta att kolla på fotbollen Heja sverige just nu 2-0 mot finland..

kram kram


Kommentarer
Ramona

Snart är han uppe i Wilmas födelsevikt. 4960g 56 cm lång.

Hon fyllde upp hela baljan på bb medans alla andra gick runt med sina nätta o späda bebisar. Så lite snuvad e jag allt på att vi inte hade så mycket bebistid. Hon var ju liksom stor o tung direkt. haha Tiden går så enorm fort o snart skall du börja jobba hihi :) Bara njut!!! Jag börjar den 12 september. Känner på mig att detta kommer vara den snabbaste sommaren i hela mitt liv. Hoppas vi ses snart kram

2011-06-08 @ 21:25:37
Susanne

Ja det kan jag tänka mig men hon e ju så go ändå :) Jo jag känner att tiden flyger i väg nästa tisdag e han 2 månader och tillbax till jobbet vill jag inte :) Kanske ses på torsdag den 16? kram kram

2011-06-09 @ 08:25:42
Ramona

Ja jag kommer den 16:de

Har verkligen sett fram emot nåt roligt med jobbet :) Vi ses kram kram

2011-06-09 @ 12:03:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0