Årets bowlare :)

I går gick jag och vincent i regnet till coop och träffade mamma sen gic vi med henne hem och bakade kanelbullar :) Sen hade vi en jäst kvar så då blev det frallor med :)

Men när vi började gå så öste det ner och bara ta på sig regn kläderna. Men det va ändå varmt och klibbigt. Hade bara ett par leggins under regnbyxorna och väl hemma hos mamma å när allt skulle av var mina leggins blöta va så varm blää ..

Men ändå skönt att vara ute och gå i regnet man rensar huvet med :)

För en timme sen ammade jag lilleman Nj då inget bajs i sängen i dag utan i dag fick jag en kasskad kräkning över min arm. Han spyr aldrig men tror han är så hång och tror säkert sig vara hungrig men till slut tar det stopp.

I går kom dennis hem från årsmötet med kan man kalla det pokal hm nej ja kanske. På sidan av den står det Årets Bowlare Han blev utnämd till det i halland :) Det e min man de :)



Ja ha i dag får vi se vad som händer. vill göra nått kanske gå en runda eller ta en fika :)

Kram kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0