Solen skiner

Det är bättre med ryggen men inte bra...

Kör på voltaren gel och panodil....

Natten va lite så där. Stod i säkert 5 min och försökte böja mig över vincents säng och ta upp han för att han skulle äta ont som F gjorde det men upp kom han ..ville inte väcka mannen som sov så gott..

Har vart i stan med tjejerna från föräldragruppen och fika. Lika trevligt som alltid.

Sen var min bror patric med mig på bvc på vincents 2 månaders koll han väger nu 5110 och 58 lång.

Sen fika vi med mamma på stålboms mumma :)

nu slappa lite innan vi ska fixa oss . jag och vincent ska på en jobb fest i kväll ...

Kramar i solen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0