Regn och åter regn

Vaknade i morse av att regnet öste ner. Då menar jag öste ner , regnade så mkt att man kanappt såg ut...

Sen somnade vi om till halv 8. Då lille man skulle äta.. Mysigt att ligga och amma och bara mysa. Men när jag skulle ta upp han för att byta på han efter så ser jag en senapsgulfläck på lakanet. Ja ha bara att ta bort lakanet byta blöja på lilleman och sätta på en maskin tvätt.

Så nu har jag ätit frukost och sitter och kollar på tv med Vincent i babysittern som han gillar :) Tack Maria igen för den :) den används flitigt :)

I dag vet jag inte vad som händer kanske träffa lilla mamma...

I går var vi (jag och vincent) på sommar festen med jobbet, mkt trevligt godmat, tipspromenad, tevligt sällskap och kanonväder :)


bilden är från 6 maj :)


kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0