På gamla goda tiden :)

Slog precis över på MTV då visde de gamla populära band som tex Backstreet boys, Take that, blink 182, Green day.

Jag var helt såld på backstreet boys när jag va i 13 år åldern, kunde hur många låtar som helst , hade plansher på väggarna i mitt flick rum.. Ja jag var säkert inte ensam att han massa plansher på väggarna..
Herr om v spelades en låt på radion och jag som inget annat kunde hela låten och jag skäms fasen inte heller hihhihi..

Sen kommer jag ihåg när Take That var poppis. Glömmer aldrig när jag och fia var hos hennes farmor och farfar i deras hus på övervåningen där hennes farbror bodde satt och lyssnade på massa låtar om jag inte mindes fel hade han hur mycket musik som helst och massa olika plansher på väggarna.

Jag brevväxlade (ni vet på det gamla hederliga sättet med brevpapper som las på en gullåda och man väntade och väntade på svar) men en tjej kompis i Linköping och i hur många brev som helst skrev vi om just Take That vem vi tyckte mest om mm.....
Tyvärr har vi inte kontakt längre hade vart såå jätte kul att träffas el hitta henne på facebook men ingen lycka än...











Gamlal hederliga bilder hittad på google.se

Kram










Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0