Kamera jakt. Hjälp !!

Underbart .... nej..

kameran har pajat suck.....

Satt innan i dag och sa till mig själv att det skulle va kul med en ny kamera, men onödigt och köpa en ny om den funkar. Så nu när batterierna var färdig laddade och i satta i kameran igen så sattes den på snabbt och objektivet åkte ut och allt dog. Gick inte att få på igen...

Så nu vet jag inte vad för kamera jag vill ha....
Blir jag som får bestämma ;) för det är jag som använder den mest ;)

Den gamla var i och för sig sen 2006 så den har ju säkert gjort sitt...



Kamera med 14,1 MP, vidvinkel och HD!

Casio Exilim EX-Z800 Svart Art.nr: 140837

  • 14,1 megapixel
  • 4x optisk zoom
  • 2,7 tums LCD-skärm
  • 27 mm vidvinkel
  • Mekanisk bildstabilisator
  • HD-videoinspelning
899:-




Kompaktkamera med smarta funktioner!

Canon PowerShot A2200 Black Art.nr: 148994

  • 14,1 megapixel
  • 4x optiskt zoom
  • Ansiktigenkänning
  • Smart Auto-läge
  • HD-video inspelning
999:-




Svårt ? Andra förslag ?? Hjälp gärna mig :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0