Ilandsproblem

Jag måste försöka komma till insikt att jag inte kommer komma i  mina 29 jeans jag hade innan jag blev gravid. Inte just nu i alla fall kanske om ett år ? hm hoppas..

Det är lite svårt att ta in att man ser ut som man gör dvs att magen e slapp, höfterna är fortfarande breda och brösten är större (inte så konstigt när man ammar i och för sig). Brösten i sig stör mig inte , visst att man får ha en stl större på tröjor , men magen tror jag stör mig mest. Är van att ha på mig linnen som sitter åt lite men inte så kul när magen putar ut....

Vilka ilandsproblem jag har. hihihi...



Så i går var jag och mamma och givetvis Vincent i stan hittade ett par jeans shorts ja du läste rätt . känner mig både bekväm och rätt ok "snygg" i de med. Hittade även en skjort/tunika med knappar fram som jag tom kan amma i...

Blir nog att ha på mig detta i kväll el torsdag nästa v. Då vi på jobbet har fester. I dag är det sommar festen och på torsdag den 16 ska vi tacka av kollegor som slutat och gått i pension...




I helgen som var så var vi i Fredrikstad/Gressvik (hoppas jag skrev rätt) i Norge FIrade Dennis moster som fyllt 40.Detta var på fredagen.. Hade det jätte trevligt , vi sov över i deras extra rum . Hade kanon väder fick sig lite färg. :)
På lördagen så var vi ute och gick vid hamnen och i skogen in till . Grillade på kvällen . Dennis 2 morbröder med familjer va med , Hans kusiner e stört sköna skrattde så jag fick ont i magen ... hihihi.....




I förr går hade vi en sån hemsk värme va riktigt synd om Vincent . Kvällen va han orolig ville inte ligga själv, höll mna han svettades båda. Så jag gick ut på ballkongen la han på en kudde då lugnade han sig. hemskt när det e varmt och han inte kan säga nått. Så nu i 2 nätter har han sovit i blöja och en snuttefilt över sig. Har vart skönt.

Nu ska jag fixa mig lite och ut och gå med lillemannen känner att huvudvärken smyger sig på igen.....

Kram kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0