Gubbar :)

Idag var jag och mina föräldrar och ena brodern och plockade jordgubbar.

Blev 3 st kundkorgar fulla och det blev 18kg gubbar :)

Så för en timma sen blev jag klar med rensandet. Dennis hade börjat och sammanlagt fick jag ihop 10 liter på en korg.

Så nu gar vi bara uppe 2 liter resten la jag i frysen :)




Min eftermiddag va jag inte så pigg i humöret kände jag , irriterade mig på typ inget kom fram till orsaken innan har ju bara ätit 5 mackor i dag. Så med mat i magen känner jag mig lite bättre.....

Nu ska vi få lilleman å sova så vi med kan få sova sen.

Trevlig midsommar alla kram kram





 











Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0