Gekås :)

Ryggen är mycket bättre :)

Vag var på Gekås med mina bröder i fredags. Mamma undrade om inte hon och pappa kunde passa Vincent så kunde jag få lite egen tid, Ja visst sa jag lite jobbigt, konstigt eller nej men sakande han han sitter ju annars som ett plåster på en (ett underbart plåster) i och med att jag ammar och är hemma alltid med han. ,men hittade lite kläder till han. 2pike tröjor stl 68, 1 body stl 62 och ett par snickarbyxor stl62... De hade inte så mycket tyvärr..
Vi kunde gå i vår egen takt och inte fundera på om vincent behövde bytas på och när är han hungrig?

Varför är det så här? Oavsett vilken affär man går in i som säljer barnkläder har det hur mycket fina tjejkläder och så som i mitt fall kollar jag ju på pojkkläderna där finns det typ inget alls. Inte mycket som är roligt ... Det är så synd att man som kille inte ska ha möjligheten att få många fina klädesplagg??

I går var jag hos Fia på kvällen. Ida en fd klasskompis var också med jätte mysigt hade vi. Åt taco , snackade en massa och spelade ordtrassel :)
Tack tjejer jätte kul :)


I dag ska vi hem till mina föräldrar och skära till lite lister vi ska ha på dörren i köket..

Kram kram


Kommentarer
Fia

När visst är det konstigt med killkläder?!? Finns oftast INGENTING, ingenting roligt iaf!! =) tack för att du kom igår, riktigt mysigt att bara få vara!!! =)

2011-06-19 @ 14:24:43
URL: http://fantastiskafia.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0