28 juni 2011

Denna natt som var har Vincent sovit hela natten. När klockan ringde och Dennis skulle gå upp så vaknade han med. Jätte skönt och utsövd va mamma :)

Gick i och för sig upp vid halv 8 kollade på temperaturen 18,8 gött :) Så nu har man ätit frukost i lugn och ro.

Jaha vad händer i dag då? BLir att vara ute en del känner jag..

Å jag får inte glömma att grattulera min kära faster som fyller 60 år i dag :)
Hoppas du får en bra dag kramar till Dig :)


Läste precis en kompis blogg. Tycker så synd om er. Deras pojk åker verkligen på allt som man kan åka på. Är det inte vattenkoppor eller svinkoppor så har stackarn krupp.
Nu har han fått svinkoppor igen som många vet är det smittsamt så inget dagis för lillkillen, som tur är har hon underbara föräldrar som gärna stannar hemma med han så mamma kan få jobba. Det är väl så det ska va. mormor/farmor även morfar/farfar gör verkligen allt för sina barnbarn :)

Kan bara se till mina föräldrar som har turen att bo nära Vincent , lyser upp varje gång han kommer inte mycket jag behöver göra när vi är där ok förutom att amma då :)
Visst är vi var i norge och firade dennis moster så var dennis mamma där med då behövde jag inte heller göra mycket.


Nu gott folk ska jag se om mitt hjärta är vaken kramar



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miss Svensson

Stolt mamma med hjärtat på rätta stället :)

RSS 2.0